Porady i FAQ
Procedura zakupowa
1. Czy można anulować złożone zamówienie?
Tak, jest to możliwe. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem jego przyjęcia. W przypadku chęci rezygnacji należy jak najszybciej poinformować sklep, korzystając z danych kontaktowych zawartych w wiadomości - mail lub kontakt telefoniczny.
2. Jakie są dostępne formy płatności w sklepie?
Za zamówienie można zapłacić szybkim przelewem (Przelewy 24, Blik, PayPal czy kartą płatniczą) lub tradycyjnym przelewem na numer konta wskazany na stronie internetowej - bezpieczne płatności. Dostępna jest również opcja płatności gotówką przy odbiorze (za pobraniem).
3. Jak otrzymać fakturę VAT?
Aby uzyskać fakturę, należy podczas składania zamówienia, na etapie "weryfikacji zamówienia", wybrać fakturę i wpisać dane firmowe.
4. Czy można sprawdzić zawartość paczki przed zapłatą kurierowi?
Nie ma takiej możliwości. Zaleca się jednak sprawdzenie stanu przesyłki przed jej odebraniem. W przypadku podejrzenia naruszenia przesyłki należy poinformować kuriera i po dokonaniu płatności otworzyć paczkę w jego obecności. W razie uszkodzeń lub braków należy sporządzić protokół szkody.
5. Co jeśli nie otrzymałem/am potwierdzenia zamówienia?
W takiej sytuacji należy niezwłocznie skontaktować się ze sklepem. Może to oznaczać błąd w adresie e-mail lub problem techniczny, przez który zamówienie nie zostało prawidłowo zarejestrowane.
6. Co w przypadku wyboru niewłaściwej formy płatności?
Prosimy o kontakt – mailowy lub telefoniczny. Choć nie można już cofnąć zamówienia, postaramy się znaleźć rozwiązanie umożliwiające wygodne dokonanie płatności.
7. Jak dokonać zakupu okularów pływackich z korekcją jeśli mam różną wadę?
Dodaj jedną z dostępnych wartości szkieł do koszyka. Jak już skompletujesz całe zamówienie i przejdziesz do "Weryfikacji danych" w zakładce "Uwagi do zamówienia" - dla sklepu, zamieść informację jakie wartości szkieł potrzebujesz na oko lewe i prawe.
Do skompletowania okularów z różnymi dioptriami, używamy gotowych szkieł. Nie posiadamy szkieł "cylindrycznych", co wymaga indywidualnego dopasowania.
8. Czy jeśli kupuję zestaw do nurkowania, składający się z maski korekcyjnej i dodatkowych szkieł, to mogę liczyć na wymianę?
Tak. Składając zamówienie na maskę np. Vision czy Optic + dodatkowe szkła, wykonujemy tę czynność z automatu. Szkła "0", które wyjmujemy z maski dołączamy do kartonowych pudełek po korekcjach. Jeśli chcą Państwo, aby dodatkowe szkła nie były wymieniane, to prosimy o taką informację w "uwagach do zamówienia".
Porady techniczne
Maski pełnotwarzowe
1) Co zrobić w przypadku kiedy maska pełnotwarzowa nabiera wody po zanurzeniu?
W pierwszej kolejności sprawdź uszczelki znajdujące się przy ustach oraz przy uszach. Membrany wykonane są z cienkiego silikonu i mogą czasami się zawinąć lub zdeformować, zwłaszcza jeśli przedmiot będzie narażony na silne promieniowanie słoneczne. Jeśli uszczelka jest podwinięta to wystarczy jedynie np. wykałaczką poprawić jej ułożenie w gnieździe.
Inne